Jaaroverzicht 2015

Het jaaroverzicht met vele van onze fantastische momenten nog even neergeschreven in een leuke blogpost. Niet zo spectaculair als het wielerjaaroverzicht van Sporza maar toch enkele fantastische hoogtepunten.

Alle momenten kunnen we hieronder jammer genoeg niet weergegeven en we zullen ongetwijfeld heel veel momenten, anekdotes, fases, trainingen, wedstrijden, … vergeten. Maar niet getreurd, ook in 2016 gaan we volop voor toffe en geniale momenten.

Voor we aan de lijst beginnen willen we via deze weg iedereen bedanken van 2015 mogelijk te maken: van voorzitter, tot kleine broer, van Sensei tot Kohai, van training tot pinten drinken, van een reis naar Japan tot een stage om de hoek, van een clubkampioenschap tot een EK, van een JOW tot het BK, en zo verder, en zo verder, … Dus bij deze BEDANKT!

Elk jaar werd ingezet met een knappe receptie, net zoals we doen in 2016.

1. We pakken mooie prijzen op twee tornooien op 1 dag!
  2. We zijn trots op onze twee nieuwe zwarte gordels. Het lijstje met zwarte banden begint mooie te groeien… Wie is de volgende 😉 ?
  3. Goud, zilver en brons en veel meer podiumplaatsen op het Vlaams kampioenschap
  4. Ons tornooi was een succes. Veel meer woorden moeten we daar niet aan vuil maken, maar het was genieten!
  5. We zijn tevreden en voldaan na 8 Jeugdoefenwedstrijden
  6. Kristof werd Europees kampioen te Praag en werd 3de op ESKA
  7. Onze Sensei ging naar Japan in juni en ook Kristof ging naar Japan met de nationale ploeg voor een stage.
  8. Ook waren we present op het BK met zelf goud voor Laura!
  9. De stad Eeklo wou onze kampioenen van 2014 belonen en we trokken naar de huldiging Kampioenenviering Eeklo
  10. We genoten van een zalig clubfeest en later ook van een spetterend clubkampioenschap!

Daarnaast kwamen ook vele andere zaken aan bod. We mochten terugblikken op veel en kwalitatieve examens. We kropen zelf op de fiets om de conditie aan te scherpen in de lente of doken het zwembad in met onze jeugd.

En uiteraard weren we talrijk aanwezig op trainingsdagen zoals Zottegem, Knokke, trainingsdagen de Pinte, Stage van Gent, Turnhout, Brussel, …

En blijven plakken op een vrijdagavond is uiteraard ook een deel van de training! Graag heffen we het glas met iedereen op vrijdag 8 januari. Tot op onze nieuwjaarstraining & receptie!